söndag 24 juli 2011

Sjätte dagen och Ales stenar 9 juli

Vid 11 tiden mötte vi upp mormor och morfar i Lund. De skulle vidare till Danmark och dricka wiskey. Vi plockade upp Mahjongg som skulle vara med oss till dagen efter. Det var jättekul att träffa Mahjongg igen för det var länge sen vi sågs.
 
När vi hämtat Mahjongg åkte vi till Ales stenar där vi mötte resten av familjen. På väg upp till stenarna såg vi den här galenpannan som flög jättenära kanten och upp och ner med vinden. Coolt var det!
 
Mahjongg spanar in omgivningen. Hon var superduktig när vi var där och gjorde precis som hon skulle.

Igår gjorde jag en volt nedför en trästock och landade så jag fick en smäll vid ögonbrynet. Ovanpå det är jag fortfarande svullen av bettet jag fick tidigare plus att jag fått flera myggbett på samma ställe. Det såg ut som jag varit i slagsmål och det både kliade och gjorde ont. Så det här var inte en av mina bästa dagar tyvärr.

Jag och kusin M springer runt och busar.
 
Pappa busar med Mahjongg så hon inte skulle ha så tråkigt.
 
Håvar hade vi med oss. Jag använde min till att fånga sten och gräs i.

Vi avslutade nere i hamnen med korv och efter det glass. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...