lördag 2 juli 2011

Första doppet 30 juni

Igår pratade mamma med sin gamla arbetskamrat Katja och frågade vad de skulle göra med barnen idag. De skulle åka till Albysjön och bada. Vi bestämde oss för att följa med. Så vi åkte till centrum och där mötte vi mammas förra kollegor och barnen hon jobbade med. Jag hade sovit jätteknasigt och vaknat tidigt för att sen somna om och sova länge. Så mamma trodde jag skulle klara mig att inte sova middag men jag var trött ändå. Men jag fick på mig badkläderna ändå. De är 1 nummer för stora så det såg lite tokigt ut men det fungerade rätt bra i alla fall. Det var spännande att gå till vattnet och att plaska runt lite där. Tyvärr ramlade jag och då var det inge roligt längre. Fick sätta mig i vagnen och så somnande jag nästan direkt.

En bild på när jag badar.

Så här såg jag ut när jag somnade i vagnen. Det var jättemysigt att ligga där och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...