fredag 15 juli 2011

Första dagen i Stugan 4 juli

På morgonen när vi vaknat träffade jag farfar och min fabror M och hans fru H och mina kusiner M och E. Självklart träffade jag farmor och fastrarna Lucy och Kimmy också. Jag och M gick ut tillsammans med Kimmy och började hoppa från några trästockar. Det var jättekul. Jag älskar ju att hoppa så jag valde självklart den högsta stocken.

Min vagn följde självklart med till Skåne. Det är rätt kul att klättra i och ur den.

Jag och M sitter tillsammans i skrindan/kärran. Kimmy fick dra oss och det var inte sista gången under veckan.

Min lillkusin E och hennes mamma busar.

Jag och kusin M hade sån tur att det fanns 2 stycken dockvagnar att leka med. Jag tog den rosa och M den blå och så gick vi omkring på tomten med våra dockor och vagnar.

Sen ville jag försöka dra skrindan/kärran. Det gick väl sisådär, den var rätt tung och otymplig.

En lite lugnare stund framför M's lilla dvd-spelare.

Jag hann med en hel massa saker under första dagen. Rita gjorde jag också.

Plötsligt tyckte mamma att det blivit lite väl tyst i stugan och när hon kikade ut satt jag precis nedanför verandan och lekte med gräset, en hink och en lastbil. Det behövs inte alltid dyra leksaker för att underhålla mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...