söndag 17 juli 2011

Tredje dagen och Farmors födelsedag 6 juli

Vi tog en sväng ner till badet igen. Var jättekul. Jag samlade kottar och la dem i min hink, sen kastade jag kottarna i vattnet. Efter det var jag ju tvungen att samla ihop alla kottar igen och sen började jag om.
 
Någon gång under dagen fick jag ett bett av något precis vid tinningen. Det gjorde inte ont direkt men senare svullnade det upp och då gjorde det ont och kliade.

Min fina lillkusin.

Farmor fyllde ju år så självklart åt vi tårta. Farmor gjorde en tårta med jordgubbar och grädde och H gjorde en med marängbotten, laktosfrigrädde med oboy och hallon. Den tårtan var mest till mamma och H för de kunde inte äta av farmors tårta. Men de andra åt också av Hs tårta för den var också god.

Jag och M och Kimmy hjälper farmor att öppna paketen. Hon blev väldigt överraskad för vi lurade henne. Vi skulle köpt 2 externa hårddiskar åt henne men sa att de var slut och så fick hon det i present i stället. Av mig fick hon ett halsband där mitt och mina kusiners namn stod. Då blev hon jätteglad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...