söndag 29 januari 2012

Ännu mera åka pulka i Alby 8 januari

Som jag skrev i förra inlägget så var det superkul att åka pulka den gången. Så därför tog vi med pappas kompis Johan och hans son Fabian till pulkabacken. Fabian fick låna min pulka och så hämta vi snowracern och mormor och morfar åt mig.

Vi väntar på att åka ner.
 Johan och Fabian åker tillsammans. Fabian var lite knasig för han skrattade inte men så fort han åkt ner så sa han: åka mera. Så han tyckte att det var roligt ändå.

Sen bytte vi och jag använde pulkan ett tag.

Oj vad det gick undan när jag, Fabian och pappa åkte alla 3 tillsammans.

 Sen åkte bara jag och Fabian på snowracern, det gick jättebra.

Lite fika med saft och kanelgifflar innan vi åkte till mormor och morfar.

Hos mormor och morfar lekte jag med Mahjongg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...