måndag 2 januari 2012

Fixa julgranen med farmor och farfar 18 december

Min farmor och farfar har äntligen kommit till Stockholm igen. De bor hos faster Lucy. Jag och mamma gick över dit och träffade även faster Kimmy. Jag lekte med några av Lucys saker och hittade den här fina blomman. Lutta Pammo sa jag och farmor hon luktade och luktade ända tills jag var nöjd.

Efter ett tag tog farfar in julgranen från balkongen. När han och farmor skulle ta den genom dörröppningen så bar de den åt fel håll så massor av barr ramlade av, det var kul. Sen fick jag hjälpa farfar att skruva på skruvarna i julgransfoten så att granen skulle sitta fast ordentligt.

 När julgranen väl stod på sin plats fick jag gå loss på allt fint pynt som fanns i en stor låda.

1 kommentar:

  1. Det var en fantastisk jul- och nyår. Och så fina bilder att titta på och minnas lille Vincent i farten. Puss och kram till er alla.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...