söndag 29 januari 2012

Kaatach 5 januari


Vi mötte upp mormor utan för leklandet Kaatach här i Tyresö. Det är superkul där!

Jag sprang typ direkt till elbilarna och satte mig. Jag upptäckte att jag kunde gasa själv, det kunde jag inte sist. Men det var lite svårt att sitta samtidigt. Mormor gick bredvid för att kolla så jag inte körde in i något eller någon.

 
 Jag körde mormor i tåget. En skräckfärd för mormor som fick hålla i sig hårt!

De har en jätterolig bana som man kan gå. Det är upp, ner, över, under och annat. Här kryper jag över en kulle.
 Jag och ett annat barn började lasta ut alla legobitar ur ett hus och sen in igen. Här är vi precis klara och stänger butiken.

Dags för lite picnick.
 Jag hittade en sparkbil som jag la beslag på en lång stund. Det gick nästan fortare för mig att ta mig fram med den än med en elbil. De andra fick springa efter mig.
 Måste ju tanka bilen ibland också.

Pappa och jag kastar boll.

När jag skulle äta pannkakor träffade jag en kille som hette Connor, han var 4 år. Vi gillade varandra direkt och istället för att äta mina pannkakor sprang jag tillbaka in i leksalen med Connor. Han var snabbare än mig men när han såg att jag hamnade efter så sprang han tillbaka och tog mig i handen och så sprang vi tillsammans.

Sen var jag ändå tvungen att gå och äta pannkakor. Mumsigt var det.

När jag var klar med pannkakorna sprang jag direkt tillbaka till Connor och fortsatte leka med honom enda tills vi skulle åka hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...