tisdag 17 januari 2012

En dag till hos kusinerna och sen hem 27 december

Lite bus på morgonen är aldrig fel. Nu har jag blivit så lång att benen är i magen på pappa när han sträcker upp mig i luften.

Spelade lite piano. Först fint med fingertopparna..

... sen blev det lite mer oslipat och hardcore..

Här är Jasmine som man kan säga är min faster. Hon är gift med min pappas bror Tommy. Hon lånar kusin M's tiara, fin blev hon tycker jag!

Senare på dagen åkte vi hem till Tyresö igen. Mamma och pappa började rensa ut saker från mitt rum som jag ändå inte använder. Det var för att vi skulle få plats med alla mina nya saker jag fått i julklapp. När de rensade så passade jag på att leka med alla saker de ställde undan. Jag hittade tex. den här liggdelen till dockvagnen. Den skulle jag absolut ligga i.

Sen ropade jag på pappa: Pappa, bäja Binten bebis tack! Översättning: Pappa, bära Vincent bebis, tack! Mamma tyckte det var så gulligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...