tisdag 31 januari 2012

Destination - godisaffären 21 januari

Vi var över hos mormor och morfar. Jag ville ha godis så vi klädde på oss och gick till centrum för att handla. Jag höll min lilla Spöket Laban-portmonä med mina egna pengar i medan vi gick.

En liten avstickare upp på berget för att åka kana ner.

På vägen hem fick jag sitta på pappas axlar.

När vi kom hem till oss igen så kom faster Kimmy, faster Lucy och Anders över och lekte. På bilden kämpar jag för att få på mig strumpan själv, det är svårt att få i alla tårna.

Jag beordrade Anders att leka med duplo med mig. Här letar vi efter "farmor-gubben"

Ibland är det svårt att nå hela vägen ner i lådan.

På kvällen lekte jag med mina dockor. De skulle också ha blöjor på sig.

Den andra dockan måste ju också ha blöja.

Slutresultatet blev så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...