lördag 7 januari 2012

Första delen av julafton 24 december

På morgonen stod det 2 paket under julgranen. Jag gick direkt till det stora och öppnade det. En jättestor cementblandare gömde sig i paketet.

Vidare till det mindre paketet.

En supersnygg lila bil!

Råttan kom förbi med en julklapp till mig. Det var en nattlampa som såg ut som en raket och man kan ta bort själva raketen och leka med den eller ha den som ficklampa också.

Klart han fick en bamsekram som tack!

Vid 12:30 stack vi iväg ut mot Nacka och till mammas mosters hus. Där var alla samlade som ska vara med på julafton. På bilden leker jag tittut.

Snygg jag var va?

Mina fina faddrar Kim och Daniel och deras son Leon.

Dags att äta. Jag åt nästan ingenting. Det var inte äckligt men det var svårt att sitta still när det fanns så mycket annat att göra istället.
Jag och Leon leker med bilar. Vi lekte bra en stund men sen ville jag ha alla bilar och då blev Leon ledsen.

Mammas kusin Patrik och jag blåser bubblor.

Leon fick också prova.

Tomten kom med massor av paket.

 Jag lämnar mina nappar till Tomten och får ett paket tillbaka.


Det här fanns i mitt paket.

En jättebraig skruvdragare.

Sen var det dags för julklappsutdelning. Morfar och Daniel fick vara tomtenissar.

Pappa och jag öppnar paket.

Gammelmormor öppnar en julklapp.

Jag fick ett nytt garage av mormor och morfar.

Leon och Mahjongg vill båda ha paket av Daniel.

Vi avslutar med ett litet pusskalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...