söndag 29 januari 2012

Nyårsafton 31 demceber och 1 januari

Jag är väldigt ofta utan blöja hemma. Ibland kommer det på golvet och ibland i toaletten men vi kämpar på. Dockan Pelle fick i alla fall följa med den här gången.

Min faster Lucy och hennes pojkvän Anders.

Så här snygga är de i ombytta roller!


Farbror Tommy och hans fru Jasmine.

I omytta roller ser de ut så här.

 Farmor och jag har pusskalas. Jag har på mig mina hörselskydd, jag gillar dem jättemycket!

Min pappa.

Jag är med och dansar när de vuxna spelar dansspel på xboxen.

Pappsen och jag står ute på Lucys balkong och kikar på tidiga raketer. Spännande!

Fastrarna och farbrorn dansar tillsammans.
 Myser med farmor.

Faster Kimmy sminkar mig.

 Jag fick vara vaken så länge jag ville och jag somnade inte en enda gång innan det var dags att gå ut och kolla på fyrverkerierna vid 12 slaget. Här är jag i pappas famn.

Jag, Anders och Lucy tittar tillsammans.

Jag gillade verkligen de fina "ballongerna" som jag kallade dem.

Kikar på alla fina fyrverkerier.

Leker lite med Lucys fina "häst" som egentligen är en dromedar. Jag vill gärna rida på den men vet att jag inte får för då kan den gå sönder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...