tisdag 31 januari 2012

Första snögubben 22 januari

Jag är en dinosaurie! *raaaaaw*

 Det är tur att Robban är lättlurad och drar mig upp för backen.

Wiii, fort går det!

Äsch, inte ens Robban gick på mina försök att lura honom någon längre stund. Bara att knata på då.

När jag åkt klart i pulkabacken sprang jag ner till lekparken. Tittut!


Sen började vi göra en snögubbe. Min allra första faktiskt.


Robban och jag fixar med snögubben.

Jag tyckte den behövde lite extra stoppning på ryggen.

När vi var nästan färdiga med vår snögubbe och Ellie och Levi från dagis och skulle bygga en snögubbe med sina föräldrar. Dock gick deras stora snöboll sönder och då fick vi hoppa på den istället. Sen hade vi lite snöbollskrig tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...