måndag 5 juli 2010

Besök på förskolan och glassätning 8 juni

Jag och mamma gick till min blivande förskola och hälsade på. Förskolan heter Kardemumman och ligger ungefär 4 minuter hemifrån om man går. Vi träffade några av pedagogerna jag kommer ha när jag börjar och de var jättesnälla. Vi blev runtvisade inomhus och sen pratade mamma med en av pedagogerna utomhus och då passade jag på att utforska gården och barnen. Jag tror det kommer blir bra där!

Lite senare på dagen träffade vi Christine och Ellie. Vi tog en promenad bort till huset de köpt. Det är tråkigt att de ska flytta för då är det inte så nära mellan oss längre och sen kommer inte jag och Ellie få gå på samma förskola. Men det är ändå roligt för dem att de ska flytta. Ellie ska få en lillebror i oktober så de behöver något större än de har nu så det är ju bra att de flyttar för den sakens skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...