tisdag 6 juli 2010

Shopping och sjukhusbesök 18 juni

Jag och mamma åkte till min gammelmormor Margareta för att shoppa lite. Gammelmormor som "bara" är 89 år jobbar lite extra på en secondhand affär i Kärrtorp, nere på lagret. Så vi tog en tur ner på lagret och mamma fick gå igenom alla lådor och roffa åt sig det hon ville ha. Sen har vi extra tur för mormor betalar halva priset och eftersom det redan är jättebilligt där så kan ni tänka er priset! Fick hur mycket fina kläder som helst för under 100 lappen!

Sen åt vi lunch och efter det jordgubbar. Mums!
Här är jag och min gammelmormor.

















På vägen hem ringde vår kompis Johan och undrade lite snällt om vi kunde skjutsa honom till sjukan, han hade gjort illa sina ädlare delar så det gjorde vi förstås. Vi stannade kvar med honom också så han slapp vara själv. Jag gick omkring och charmade alla människor och lyckades även charma till mig en piggelin av en snäll sköterska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...