måndag 5 juli 2010

Pappas kalas 5 juni

Min pappa fyllde 25 år den 4 juni. I år var det en fredag och pappa jobbar på fredagar så vi hade kalas på lördagen istället. Men på självaste födelsedagen åkte vi till där mamma bodde förrut, Bagarmossen, och åt på en restaurang som heter Tina Maria tillsammans med mormor och morfar.
På lördagen hade vi som sagt kalas här hemma. Alla från pappas familj som bor i Sverige kom. Min farbror Tommy och hans fru Jasmine har lite långt att åka för de bor i Singapore.
Innan pappa fick sina presenter fick jag presenter av farmor och farfar, för de kunde inte komma på mitt kalas.

Farmor har precis gett mig ett stort paket med presenter och faster Kimmy hjälper mig att öppna. 
Så här fin var jag på pappas kalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...