söndag 11 juli 2010

Sköna dagar

Igår vaknade jag 20 över 8 på morgonen och sprang omkring och busade. Bankade på fastrarnas dörr så de kom upp och lekte med mig.
Lite senare åkte vi till Malmö och shoppade med farbror Tommy och hans fru Jasmine. Pappa åkte och kollade bilen på en verkstad så mamma och jag var med Tommy och Jasmine. Jasmine köpte en fin tröja och fina byxor till mig. Men innan det åt vi mat och sen fick pappa byta blöja på mig. Inte roligt.















Jag var vaken länge länge igår och ville inte sova. Alla andra var ju vakna och hade roligt. Men till slut kunde jag inte hålla mig längre.

Idag vaknade jag 9, skönt tyckte mamma och pappa. Vi åt frukost på verandan tillsammans med alla andra. Jag sprang omkring till alla som hade nåt mumsigt i händerna och ville smaka.

Mina fastrar Kimmy och Lucy hjälptes åt att få på mig blöjan.















Sen matade jag faster Kimmy med salta pinnar.













Om nån timme ska vi åka till Ales stenar. Och senare ikväll ska vi kolla på vm-finalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...