lördag 3 juli 2010

Lek och picnick 2 och 3 juni

Eftersom det bara är 2 bilder för de här två dagarna så skriver jag om dem i samma inlägg.

2 juni var jag och mamma hemma hos mormor och morfar. Jag lekte i min sandlåda som finns där. Just på den här bilden undersöker jag den gula lådan där min sandleksaker finns. 

3 juni träffade jag och mamma gammelfaster Ingrid. Vi hade en liten picnick på en gräsmatta vid en park här i närheten. Jättemysigt och jag fick smaka paprika av Ingrid som hon hade på sin smörgås. Sen fick jag även smaka kanelgiffel som mamma hade köpt.
Vi gick till förskolan som jag fått plats på. För att visa Ingrid hur den såg ut och så. Då trodde mamma att jag skulle börja på den förskolan även om mamma och pappa hellre ville ha en annan förskola till mig. Några dagar senare fick jag en annan plats, på Kardemummans förskola som ligger bara 4 minuter bort om man går. Den verkar jättebra och jag kommer börja där den 16 augusti.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...