måndag 5 juli 2010

Mamma på arbetsintervju och Fabian på besök 7 juni

Mamma skjutsade över mig till mormor och sen åkte hon på arbetsintervju. Den gick bra!

På kvällen kom Fabian förbi med sin pappa Johan och hunden Hugo. Pappa och Johan behövde köra iväg båda två för att lämna vår bil så mamma passade Fabian och Hugo och mig samtidigt. Det var jobbigt säger mamma!

Jag och Fabian hade roligt. Eller jag hade roligt i alla fall. Fabian blev ledsen när jag tog de sakerna han lekte med men då gav mamma honom en annan sak som jag också tog och så höll det på. Men Fabian skrattade också en hel del så han var säkert glad en del också.

Jag tyckte Fabian såg lite hungrig ut så han fick smaka lite skumgummi-matta av mig.

Tagna på bar gärning... med vad? Kanske ätit lite på filmen eller så..

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...