torsdag 8 juli 2010

Idag 8 juli

Jag vaknade vid 3 imorse och tyckte det var dags att gå upp. Mamma och pappa vägrade dock. Då blev jag arg och hungrig så det blev lite välling innan jag somnade om.

Vår bil, v 70'n om någon kommer ihåg den ens? Den blev i alla fall klar idag efter mycket om och men och en hel hel hel del otur och dum bilmek som hela tiden dragit ut på tiden. Nu ska den besiktigas imorgon och om den klarar det så sticker vi till Skåne direkt efter. Veckan efter blir det till mammas landställe utanför Örebro.

Jag, mamma och pappa åke till Alby och badade också. Det har ju varit supervarmt idag så det var skönt med ett svalkande dopp.
Vi åt middag och sen åkte vi över till mormor och morfar. Ville ju passa på att träffa dem för sen dröjer det en hel vecka tills vi ses igen.

Med tanke på att vi ska iväg i ungefär 2 veckor så riskerar bloggen att bli lite lidande igen. Men förhoppningsvis kommer jag kunna uppdatera en del i alla fall.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...