fredag 2 juli 2010

Möte med en ny liten syssling 31 maj

Den 27 maj föddes min nya syssling. Mina faddrar Kim och Daniels lilla fina bebis. Vi fick vänta lääänge läääänge innan vi fick träffa bebisen. Ända till 31 maj fick vi vänta. Men det var värt all vänta tyckte mamma i alla fall, för lilla killen var jättefin. Jag tyckte det var rätt trist, alla tittade på bebisen och han var ju tråkig, bara låg där. Jag passade på att riva ut alla deras tidningar, det var skojigare. Men sen fick jag busa lite med Daniel och det var roligt.


Mamma håller i lilla Spädgrisen, som han kallas. Inget namn klart.

En närbild på min söta syssling.

Mamma skulle absolut ha en bild på mig och sysslingen tillsammans. Det gillade jag inte och den här var den bästa hon fick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...