tisdag 10 augusti 2010

Åland tur och retur 3 augusti

Mamma, pappa, jag, mormor och morfar gick upp tidigt på morgonen och åkte till en stor båt som hette Isabella. Med den åkte vi hela vägen till Åland. Vi åt god frukostbuffé och sen god lunchbuffé. Vi spelade på automaterna, lekte i ett fint lekrum och mycket annat roligt.

Jag kikar på utsikten från däck.

Sen såg jag mormor där nedanför så då kikade jag på hennes istället.

Jag och mormor leker med stora stora legoklossar. De var mjuka så man inte skulle kunna göra illa någon annan med dem. Leklandet hette Knatteland.

Pappa tar det lugnt och tänker precis ta lite jordnötter.

Helt plötsligt stötte vi på Helena och Jennifer som bor granne med Fanny och Henrik. Vi sågs flera gånger under dagen på båten. Här kikar vi ner på vattnet.

Samma tillfälle men här kikar vi på varandra istället.

Det fanns ett fint dansgolv som det lyste spännande lampor på. Jag dansade där och det var roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...