söndag 15 augusti 2010

En helt vanlig tråkig dag 15 augusti

Idag har vi inte gjort speciellt mycket. Sovit hyffsat länge, det är ju ändå sista dagen innan jag börjar på förskolan och mamma börjar jobba.

Mitt på dagen satte vi ihop min vagn som mamma tvättat och gjort fin. Vi ska nämligen sälja den och köpa en lite mindre vagn som är lättare. Vi ska också sälja babyskyddet som jag inte får plats i längre.
Vi tog foton på alla sakerna och la ut på blocket.

Annars har vi som sagt inte gjort något speciellt.

Imorgon ska jag börja på förskolan som ligger några minuter bort. Pappa ska följa med mig. Jag tror att det kommer gå jättebra för jag gillar människor och att leka. Jag har hälsat på där en gång förrut och då tyckte jag att det var himla skoj. Men sen kanske jag blir lite ledsen när mamma och pappa ska lämna mig där och åka till jobbet.
Mamma börjar på sitt nya jobb imorgon och hon är mer nervös för det än för att jag ska börja på förskolan. Men jag tror det kommer gå bra för mamma också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...