söndag 8 augusti 2010

Lek med grannen 27 juli

På söndagen åkte vi hem och på måndagen jobbade mamma hela dagen så jag var med pappa hemma då.

På tisdagen 27 juli tog vi det mest lugnt hemma. Mamma har rensat ur alla miljontals saker i vårt uteförråd. En del hamnade i soprummet, en hel del i spara-lådor och resten i lådor som ska med till loppisen vi ska på i slutet av augusti. Mamma har lovat gammelmormor att hjälpa till på en loppis hon ska vara med på, så nu finns det hur mycket som helst att fynda där!
Mamma hittade tex. sin gamla dockvagn och några dockor. Och en del andra saker som jag ska ha sen.

Dockvagnen och en av dockorna som heter Pelle fick följa med hem till mig.

Lite senare på eftermiddagen gick vi ut på vår lilla gård. Då var min granne Erik där. Han är äldre än mig men han gillar ändå att leka med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...