fredag 6 augusti 2010

Till Örebro och träffa Gustaf och Ulla 23 juli

På torsdagen regnade det men mamma, pappa och jag åkte en sväng till Askersund. Pappa behövde prata lite med volvoaffären och sen så shoppade vi lite. Pappa köpte nya kallsingar och mamma två tröjor.

På fredagen åkte jag, mamma och pappa till Örebro. Först gick vi och kollade lite i affärer och jag fick ett par jättefina byxor och en tröja. Jag fick också en alldeles egen sopborste. På en bild längre ner kan ni se mig med den stora som finns på landet. Nu fick jag en mindre så att jag ska kunna sopa bättre själv. Vi åt mat och glass och sen åkte vi hem till Ulla och Gustaf. Ulla är min gammelmormors lillasyster och Gustaf är hennes man.

På morgonen gick och sprang jag och mormor tillsammans hand i hand, det var mysigt!













Sen tyckte jag att det var lite skärpigt på marken så jag sopade en del.

















Jag och Ulla pratar lite när vi precis kommit fram. Ulla var jätterädd hela tiden att jag skulle ramla omkull. Hon trodde och visste ju inte att jag är superbra på att gå själv.





Ulla, Gustaf och jag leker i deras säng.

Jag och Gustaf busar!

Det fanns jättemånga roliga saker hemma hos Ulla och Gustaf. Deras telefon var himla skojig och jag fick prata i den så mycket jag ville!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...