torsdag 5 augusti 2010

Från Skåne till Närke 19 juli

Vi satte oss i bilen vid halv 9 på morgonen. Vinkade hej då till Skåne-familjen och började den långa resan för att tillbringa ca 1 vecka med Närke-familjen.
Resan gick bra, vi stannade ett par gånger för att vila, springa och äta.

När vi kom fram till Hällebo så ignorerade jag min mormor helt och hållet. Hon försökte muta mig med kex och då gick det väl an en stund men hur kan hon tro att hon bara får försvinna mer än 1 vecka från mitt liv utan att det ska kännas för henne sen? Mamma har förklarat att det var vi som åkte iväg men det struntar jag i, mormor borde ändå varit med mig!

Morfar och vem mer det nu var hade gjort iordning sandlådan och gungställningen så det fanns en del för mig att göra. Jag och pappa provade gungan och det var roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...