söndag 15 augusti 2010

Middag hos mormor och morfar 14 augusti

En kort åktur hem till världens bästa mormor och morfar och hundar blev det igår. I förrgår köpte vi en bilbarnstol till mig som ska sitta i deras bil. För imorgon börjar jag på förskolan och mormor har sagt att hon vill hämta mig ibland och då kan det vara skönt att veta att de har en bilstol.

Först lekte och badade jag i mina lilla pool. Morfar lekte med mig och Mahjonng också. Hon la ner sin smutsiga boll i vattnet och sen tyckte hon att det var obehagligt att ta upp den igen.


Finaste Macy låg och njöt ute i trädgården.

Jag fick vänta jättelänge på maten. Var tvungen att äta på en tom sked en lång stund innan den riktiga maten kom.

I poolen lekte jag med en vattenkanna. Då uppptäckte jag att det gick att ta av delen längst fram. Den tyckte jag fungerade jättebra som napp!

Mamma försökte smyga ut på altanen och ta bilder på mig och Mahjonng när vi lekte tillsammans. Men se det gick inte att lura mig, jag hörde henne på en gång och sprang åt hennes håll.

Här kan ni se 2 av mina fina tänder. Just nu har jag 5 stycken som man kan se och 3 stycken som ligger precis under tandköttet och kliar och ömmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...