söndag 15 augusti 2010

Lekträff med Tindra 12 augusti

Vi packade ihop oss och åkte till Solberga för en lekträff med Tindra och hennes föräldrar. Vi gick och handlade lite fika och sen gick vi till en jättefin park som ligger där. Vi fikade först och jag och Tindra lekte lite med våra spadar och hinkar. Sen sprang jag omkring och utforskade området, gungade och lekte med sanden.

Sen gick vi bort till plaskdammen. Det är en rätt stor bassäng med grunt vatten där man kan plaska och leka.
Det var kallt i vattnet men efter en stund blev det rätt skönt.

Tindra med sin mamma Madde.


Pappa har precis kastat lite vatten på mig och det var rysligt kallt.

Det var jätteskoj när Tindra stod bredvid mig, vi skrattade mycket!

På kvällen ville jag inte sova själv. Pappa nattade mig och när han trodde att jag sov så gick han ut men tji fick han för jag gick också ut. Så höll det på en stund innan jag äntligen fick komma upp i hans famn där jag somnade efter en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...