tisdag 10 augusti 2010

Sista dagarna i juli

Nu måste jag se till att komma ikapp med tiden. Är så svårt att komma ihåg vad jag gjort om dagarna när det är så länge sen det hände. Jag vill ju kunna berätta mer om min dag och inte bara visa fina bilder på mig.

29 juli. Jag ritar min allra första teckning. Den har vi ramat in och snart ska den upp på väggen.

30 juli. Mamma, pappa och jag tog en promenad!

30 juli. Promenaden ledde till parken där jag utforskade rutschkanan.

Sen fick jag sitta på pappas axlar, det var spännande!

31 juli. Mamma åkte och jobbade med Siri så jag och pappa gick ut och lekte en stund. Det är roligt med sand och spadar tycker jag.
31 juli. Efter sandlådan upptäckte jag ett roligt bord vid klätterställningen. Jag nådde inte riktigt upp men av det lilla jag såg så var det spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...