måndag 1 mars 2010

10 månader 1 mars

På förmiddagen åkte jag och pappa til Bvc igen. Den här gången för att ta sista svininfluensa-sprutan. Bvc-tanten sa att de tror att svininfluensan kommer tillbaka i höst och då är det bra att ha tagit båda sprutorna.

Lite senare åkte vi allihopa in till Hötorget och till Cityakuten. Mamma har problem med sina öron och förrut hade hon vaxproppar som de fick ta bort. Men nu var hon tydligen inflammerad i öronen fast det var inte öroninflammation. Lite svårt att hänga med ibland kan man tycka, hon fick i alla fall recept på örondroppar som hon ska ta i 1 vecka så hoppas vi det blir bättre.

Idag blev jag hela 10 månader! Bara 2 månader kvar tills jag blir 1 år. Varken mamma eller pappa kan förstå att jag är så himla stor.

Mamma har tagit bild på mig på mina månadsdagar som ju är den 1 i varje månad. Tyvärr kan vi inte direkt bjuda på några glada miner den här gången.

Jag tjurar över att jag inte når redbull-burken som pappa ställt på vårt lilla sidobord.
Ännu värre blev det när mamma helt sonika tog bort burken och slängde den. Dumma mamma!
Sen fick jag i alla fall krypa ner i pappas famn och äta lite välling innan det var dags för sängen. Godnatt allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...