tisdag 16 mars 2010

Lek med Ellie och Leah 10 mars

Ellie och Leah var hemma hos mig och lekte. Mitt minne är inte sådär hemskt bra och det var ju nästan en vecka sen den 10 mars så ni får nöja er med lite bilder bara. Hoppas ni överlever!

Min söta kompis Ellie. Hon gillar precis som jag att äta på kamerafodralet!

Här är söta jag också, står som vanligt. I bakgrunden skymtar Leah som mamma tyvärr inte fick någon bra närbild på.

På kvällen var det dags för ett dopp i badkaret. Det var jätteskoj och jag plaskade för fulla muggar med mina leksaker. Mamma hällde vatten och det var spännande.

Sen upptäckte jag något himla roligt. Om man stoppar ner munnen i vattnet så kan man dricka det. Mums!

2 kommentarer:

  1. Jag insåg precis att jag faktiskt inte har sett lillskrutten bada (förutom babysimmet då). KATASTROF! Detta måste definitivt åtgärdas..

    SvaraRadera
  2. Hej faster Kimmy! Mamma hälsar att du är välkommen hit när som helst för att busa med mig i badkaret. Jag måste bara varna dig för att det roligaste just nu är att plaska och stänka.
    Kram Vincent

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...