tisdag 23 mars 2010

På Kulingen 19 mars

Mamma och jag packade in oss i bilen och åkte till Kulingen. Det är en förskola som mamma jobbade på förrut när hon var resurs åt Siri. Olle går fortfarande kvar men till hösten börjar han i skolan. Det var länge sen vi var och hälsade på, jag var inte så gammal då. Så personalen tyckte att jag blivit stor.

De stora barnen var väldigt nyfikna på mig och ville känna och peta och gärna bära. Men mamma sa nej till bärandet. Det var roligt att de ville vara med mig men lite läskigt också.

Jag var både på små och storbarnsavdelningen och kollade läget. Det fanns väldigt mycket att titta på och många barn att följa efter och kolla in ordentligt. Mamma tror inte det blir några större problem för mig att börja på förskola i augusti. Det tog några minuter innan jag kände mig tillräckligt trygg för att utorska stället men sen var det full fart.

Jag kryper från Humlan till Nyckelpigan bara för att jag ville det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...