måndag 1 mars 2010

Mammor och bebisar busade 22 februari

Från början var tanken att vi skulle åka till Nacka Forum och shoppa men så blev det inte. Istället packade vi ihop oss och åkte hem till Spencer och hans mamma Lynn. När vi kom dit var Christine & Ellie och Nathalie & Olivia redan där. Jag sov som en stock och fick ligga kvar utomhus i vagnen medan de andra busade inomhus. Sen när jag vaknade så fick jag förstås komma in till de andra.

En bild på busiga Olivia. När jag och mamma tänker på Olivia så har hon alltid den här busiga minen!
Spencer kämpade för att få tag på mammas kamera. Men just här stannade han upp och fyrade av ett litet leende innan han fortsatte jakten.
Många fina leksaker finns det hemma hos Spencer. Vi hade en liten orkester Spencer och jag.
Ellie var som sagt också med och busade med oss men idag blev det bara heltokiga bilder på henne och jag tror inte varken hon eller hennes mamma blir så glada om jag lägger in dem här på bloggen.

På eftermiddagen åkte vi och hämtade pappa på jobbet. Vi hörde nämligen på radion att det var i princip stopp på allt som pappa kunde åka med hem. Det tog oss ca 1,5 timme att komma hem istället för ca 30 min. Men pappa var glad att vi kom för han hade nog kommit hem väldigt sent annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...