tisdag 23 mars 2010

Lilla Tindra på besök 18 mars

Lilla Tindra och hennes mamma Madde var och hälsade på hemma hos oss. Jag tyckte att Tindra var väldigt spännande och jag försökte på alla sätt att få pilla, klämma och dra lite i henne. Tyvärr tyckte inte mamma att jag skulle få göra det så jag fick bara klappa lite försiktigt på henne några gånger.

Tindra är duktig på att ligga på mage och träna på att hålla upp huvudet.

Jag tog en liten tupplur medan Tindra provade min babysitter. Hon trivdes bra i den för den gungar så fort man bara rör sig det minsta.

Vi fick tillbaka kläderna som Tindra fick låna när hon var pytteliten och så fick hon låna kläder som var lite större. Det är roligt när kläderna kommer till användning tycker jag. När de gått och jag vaknat igen så utforskade jag en av mina leklådor. Det var spännande att plocka ur alla leksaker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...