torsdag 25 mars 2010

Första tanden

Kom ju på att jag glömt att berätta en stor nyhet för er....

Jag har fått min första tand, den jävlades med mig hela natten mellan den 17 och 18 mars. Fy vad jobbigt det var och till slut fick jag alvedon för att vi alla 3 skulle få sova några timmar i alla fall.

Den har inte kommit upp helt ännu och mamma har försökt att ta en bild men den är så liten och jag är inte speciellt förtjust i att hon pillar i munnen på mig. Men så fort det finns möjlighet att ta en bra bild så lovar jag att ni får se!

I morgon är det tänkt att jag ska få prova tandborsten och tandkrämen för första gången. Det tycker mamma och pappa ska bli intressant och de tänkte förstås föreviga detta med lite bilder och kanske en film, så har ni tur får ni se dem senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...