lördag 6 mars 2010

Melodifestivalen och finbesök 6 mars

Vi har bara varit hemma idag. Lekt en hel del och städat en hel del.
Vid 19 tiden kom mina fastrar Kimmy och Lucy och min farmor Lucyna hit för att se på melodifestivalen med oss. Det var kul för det var länge sen vi träffades. Jag var tvungen att spana in farmor en stund innan jag kom fram till att jag faktiskt kände henne. Efter det så kikade jag på henne mest hela tiden, hon har väldigt fina glasögon ska ni veta!
Mamma fick födelsedagspresenter från farmor och farfar för när mamma hade sitt lilla kalas så blev farmor sjuk. Mamma fick 3 böcker och det var kalasbra för hon hade inga andra att läsa just nu. Sen fick hon en jättefin digital fotoram också. Man kan antingen lägga in några bilder i själva minnet i ramen eller så har man ett usbminne i och då visas först 1 bild i ramen och efter en stund kommer det en annan bild. Så nu måste vi bara rota fram ett usbminne som antagligen finns längst in i klädkammren eller på något annat "svårt att ta sig till" ställe. Sen kan ramen få stå och visa massor med fina bilder på mig, mig, mig och kanske något annat också.

Farmor, jag och Kimmy busar innan melodifestivalen har börjat. Kolla in fina bodyn som var en av de morfar köpte till mig igår.

1 kommentar:

  1. hehe, ler när jag läser inlägget :D Det var verkligen så det var, han tittade med stora ögon för att sedan le under nappen.
    sååå gulligt...
    och så fint vincent och kimmy matchar varandra :D

    kraam!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...