tisdag 23 mars 2010

Föräldragruppsträff hemma hos mig 12 mars

5 mammor och 5 barn kom hem till mig för att leka, busa och prata strunt (det sista gällde mammorna).
Det var jättekul att träffa så många av mina kompisar på samma gång och jag var snäll och lånade ut mina leksaker.

Jag, Linnéa, Idun, Emilia och Ellie äter mariekex som var mumsigt. Olivia ville inte ha så hon behövde förstås inte.
Olivia och Idun kollar och provar mina leksaker. Jag var tvungen att hålla lite koll på dem så de inte gjorde något knasigt.
Ja så här enkelt var det att få med oss alla på samma bild. Det här var den bästa bilden så då kan ni ju tänka er hur de andra ser ut.
Från vänster: Ellie, jag, bakom mig skymtar Olivia, Idun, Emilia och framför henne sitter Linnéa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...