tisdag 2 mars 2010

Ytterligare en lugn dag 2 mars

När pappa vaknade imorse kom han knappt ur sängen. Han var ju sjuk i lördags och har mått hyffsat under söndagen och måndagen men idag har han varit mest sovande.
Jag har inte heller mått helt okej och fick feber på eftermiddagen.

Efter frukosten så somnade jag och pappa tillsammans i soffan, det var mysigt som vanligt!













Annars har vi som sagt inte gjort så mycket. Mamma har fixat om här på bloggen och nu är det färdigt för den här gången. Vi kände för något med mer färg så att våren kanske lockas fram ur sitt ide och vi slipper den här vita sörjan snart!

På eftermiddagen stod jag själv i ungefär 10 sekunder. Då fick jag applåder men när mamma ville filma och ta bilder så hade jag ingen lust att göra det igen. Vi får väl se hur det blir imorgon.

Under kvällen halvlåg jag en lång stund hos pappa och kikade på tv. Pillade på tårna och ibland på örat och bara hade det gosigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...