torsdag 25 mars 2010

Vattkoppor? 23 mars

När vi var hemma hos Spencer upptäckte mamma 2 små "pluppar" på mitt huvud. Hon trodde att jag slagit mig i något vasst för i samband med det var jag lite ledsen. På kvällen var de fortfarande kvar och då insåg mamma att det nog var något annat. Hon tog sig en närmare titt och såg att det var som 2 blåsor. Kanske det är vattkoppor tänkte mamma.
På morgonen var de kvar på samma ställe så mamma kikade igenom hela mig utan att kunna se några fler. Hon pratade med bvc som sa att det lät som vattkoppor och att en del barn får bara några få koppor. Efter några timmar hade jag fått 1 liten blåsa till. Jag mår bra, har inge feber och det kliar inte. Så vi är inte riktigt säkra på vad det är men vi håller oss hemma utifall att.

Jag har blivit jätteduktig på att hålla flaskan själv när jag ska äta välling. I puffen framför tvn är det mysigt att ligga.

1 kommentar:

  1. Sötnosen, faster kommer imorgon kväll och fixar din webcam. Har en liten present till dig också killen.

    //Kimmy

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...