tisdag 23 mars 2010

Innebandy och Melodifestivalsfinal 13 mars

På dagen åkte jag och mamma till Högdalen för att se på innebandy. När vi kom dit var det fullt med bebisar och barn som skulle heja på Örby såklart. Tindra och Melvin och Marcus hade jag träffat förrut men inte lilla Elliot och lilla Felix för de är inte så många veckor ännu.
Det gick inte så bra resultatmässigt för Örby men de gjorde en väldigt bra match ändå.

På kvällen kom faster Kimmy och faster Lucy på besök för vi skulle se på Melodifestivalsfinalen tillsammans här hemma. Jag fick egna gurkstavar utan skal som jag mumsade på hela kvällen. Det rådde lite olika meningar om vem som skulle vinna finalen men mamma säger att Anna var bäst så då håller jag med henne!

Som vanligt kan faster Kimmy inte hålla sig från att busa med mig. Se så knasig hon är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...