söndag 24 januari 2010

Babysim och massa annat 23 januari

Igår träffade vi Chrisse & Ellie och Anna & Leah, vi gick en rätt lång promenad tillsammans. Vi gick hem till Anna och Leah efteråt och lekte lite hemma hos dem. Leah hade en jättefin Hund som var ett gosedjur och man kunde trycka den på nosen eller foten och på andra ställen och så sjöng den och annat skojigt. Om någon känner sig manad så är den från Fischer Price, men vet inte alls vad det kostar, antagligen rätt dyr tyvärr. Men jag tyckte det var jätterolig att leka med så drömma kan man ju :)

Idag var jag på babysim igen. Mamma var med som vanligt och pappa följde med den här gången också. Han ville inte bada men tog lite bilder och filmade en del. Det var inte speciellt roligt idag tyckte jag. Vet inte varför men hade inte alls lust att simma omkring eller göra något annat heller. Kan berott på att jag sov så knasigt precis innan, var nog lite trött. Nästa gång ska vi planera lite bättre med sovandet och ätandet så ska det nog bli bättre.

Mamma och jag busar i vattnet. Det var rätt roligt!













Jag brukar simma runt som en tok med den här ringen men idag var det inte så skojigt.

En film från babysimmet när jag dyker. Det är rätt kallt att sitta uppe på kanten ska ni veta!


Efter babysimmet träffade vi Anna som mamma jobbade med förut och tog en promenad med henne. Den avslutade vi i centrum där vi fikade tillsammans.
Sen träffade vi Fanny och handlade middag med henne. Mamma och jag var där hela kvällen och busade. Pappa åkte på firmafest men kom hem rätt tidigt för han mådde dåligt. Tyvärr visade det sig vara rosfeber som pappa haft tidigare och mamma och pappa lämnade av mig hos mormor och morfar för att själva åka vidare till akuten på Sös. Pappa fick ge bort lite blod som de tog prover på och så fick han antibiotika. Som det brukar vara alltså, ingen läkare vet varför pappa får rosfeber så ofta. Vi kom hem vid halv 4 på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...