fredag 8 januari 2010

Sickla med mormor och mamma 8 januari

Jag och mamma åkte med mormor till Sickla idag för att kolla efter petskydd till elkontakterna hemma. När mamma letade på nätet efter just de speciella hon vill ha så fanns de bara på Siba. Som tur var hade de kvar på Siba i Sickla men det tog ungefär 30 min för dem att leta fram dem på lagret. Att man får ha sån totalt oordning och kaos i en butik är ofattbart!

Sen köpte vi mockasiner till mig som jag ska hos mormor och morfar, var på systemet, köpte ett par söta skor som vi hoppas passar på mig i vår och kikade runt lite allmänt. Sen gick vi och åt lunch på en resturang som heter Garden. Jättemysigt och jag hittade en liten kille att busa med.

Till sist gick vi till Ica för att handla lite. Då träffade vi på Sara som bodde granne med fadder Kim när de var mindre. Mamma och mormor pratade en stund med Sara och hennes son och jag var så trött så trött. När mamma tittade ner på mig möttes hon av den här synen...





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...