fredag 29 januari 2010

Spela spel med Fanny och Henrik 29 januari

På dagen tog vi det bara lugnt. Lekte hemma och mamma och pappa passade på att sova lite i omgångar. Tog igen lite missad sömn när de gått och lagt sig alldeles för sent. Själv ville jag inte sova fast jag var jättetrött men tillslut somnade jag lutad mot pappas arm framför datorn.
Blir lite väl mycket skrivet om vad vi äter till lunch och middag men det är för att mamma och pappa försöker ta tag i att laga mat oftare. Idag blev det i alla fall Kalles Fiskgryta till middag. Mums mums tyckte jag!

Sen åkte vi och hämtade Fanny på hennes jobb, för vi skulle ändå handla lite grann. Efter det bar det av hem till Fanny och Henrik. De vuxna spelade spel och åt onyttigheter och drack läsk. Jag kröp omkring och kollade in stället ordentligt. Ibland satt jag med och kikade på när de spelade också.

När vi var klara hos Fanny och Henrik åkte vi och hämtade upp faster Kimmy som knölat till det med tunnelbanor och bussar mm. Sen blev det direkt hem till sköna sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...