lördag 16 januari 2010

Fastrarna var på besök 16 januari

Kimmy och Lucy, mina fastrar kom över en stund. Jag har ingen feber idag men grinig är jag ändå. Ingenting är bra. Vill upp i famnen men inte vara där. Vill inte vara på golvet, i famnen, själv eller tillsammans med någon. Både jag och mamma och pappa blir tokiga på mig. Tur att jag är så söt och mysig i vanliga fall säger mamma, annars kanske jag fått sova på balkongen (nej såklart inte på riktigt hälsar mamma, så oroa er inte.)

Idag började också babysimmet, steg 3 är det jag ska gå nu. Men eftersom jag har haft feber i3 dagar och fortfarande inte är riktigt bra så fick vi hoppa över det. Hoppas på bättre tur nästa vecka.

Idag har jag ställt mig upp för första gången. Fick lite stöd med armarna men resten fixade jag själv. Den dåliga bildkvalitén skyller vi en del på ljuset men mest på pappa som envisas med att zooma in fast allting blir kornigt då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...