tisdag 12 januari 2010

Mitt rum och ett nytt trick 12 januari

Mamma och pappa har tömt mitt rum på kartonger och annat skräp som låg huller om buller där inne. Sen sorterade de in de flesta av mina saker i bokhyllan och i leksakslådorna. Mattorna kom på plats och nu börjar det se ut som ett riktigt rum. Lite tavlor och foton behövs fortfarande och en gardin som är mer barnvänlig skulle också passa fint. Det är spännande att vara där inne för jag får röra vid alla saker och ingen säger nej!

Undersöker mina böcker i bokhyllan utan att mamma eller pappa ropar "NEEEEJ"

Så här glad var jag när jag fick komma in i mitt rum för första gången!
Min nya grej är att lipa. Jag gör det mest hela tiden.

Jag och pappa lipar åt varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...