onsdag 13 januari 2010

Hemma hos Lynn och Spencer 13 januari

Vi åkte hem till Lynn och Spencer idag tillsammans med Christine och Ellie. Sandra och Emilia var redan där och en stund senare kom även Anna och Leah och Sofia och Astor. Det var många mammor och barn där.
Jag var inte på så bra humör, ville inte vara på golvet med kompisarna och inte vara hos mamma eller göra något annat heller. Sov en stund i Lynns säng men var mest bara grinig och gnällig. Inte så roligt tyckte jag och inte heller mamma.
Blir inte så många bilder på mig för hur kul är det att se på en gnällig kille? Bjuder istället på lite bilder på mina kompisar.

Ellie, Emilia och Leah leker.

Ellie tränar på att gå med gåvagnen. Hon är så himla duktig för hon kan ställa sig upp helt utan stöd!
I bakgrunden skymtar Sofia med Astor i famnen.

Ellie står upp och klappar händerna.
En bild på mig ska vi väl i alla fall ha med. Jag och Ellie utforskar spännande saker.

Emilia är en hejare på att gå med gåvagnen.

Kompisen Spencer som vi var hemma och lekte hos.

Jag fortsatte att vara grinig mest hela kvällen även om jag ibland fick till ett litet leende.
Det är lite jobbigt och lite mysigt samtidigt när mamma pussar på mig. Har på mig söta pyjamasen som jag fick av mormor och morfar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...