söndag 17 januari 2010

Hemma med pappa 17 januari

Idag har jag varit hemma med pappa för mamma var hemma hos Siri en stund. Jag och pappa har haft det lite roligt och lite mer tråkigt. Jag har varit på dåligt humör, inget var bra och allt var jobbigt. Pappa ringde till mamma när jag skrikit i 40 minuter men mamma kunde ju inte göra så mycket direkt.

Mamma har haft det mycket roligare med Siri. De tog med sig skridskor och snowracer och gick först till en liten fotbollsplan där någon spolat is. De åkte en stund innan de gick vidare till pulkabacken. Här är en bild på när Siri åker i full fart nedför backen!

Jag fortsatte att vara inte så rolig under kvällen men det var rätt mysigt att bada ändå. Jag har kommit på att det är skojsigt att plaska så det stänker vatten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...