söndag 10 januari 2010

Film-maraton 27 december - 6 januari

Här kommer ett litet film-maraton med filmer från den 27 december och fram till den 6 januari. För att se dem i rätt tidsordning börjar ni med filmen som är högst upp.

Jag visar lite av mina konster 27 december.

Jag hjälper till att äta 30 december.

På nyårsnatten satte jag mig upp själv för första gången. Detta är andra gången jag lyckas och mamma hann filma. Ni får ha överseende med den mörka bilden, det var på natten! 1 januari.

Nu har jag fått in snittsen ordentligt 4 januari.

Mina första ordentliga krypsteg. Cola-flaskan lockar! 5 januari.

Min nya grej. Fejkhosta eller högfärdshosta, välj själva! 6 januari.

3 kommentarer:

  1. Gud, jag har Vincent abstinens :)Så fort jag är tillbaka i Stockholm blir det skrutt-gullande och Harry Potter spelande om vartannat!

    /Kimmy

    SvaraRadera
  2. Så mysigt det var att få vara på "FilmTajm"
    Tack! :)

    SvaraRadera
  3. Naaaaaaw!!! sååå fina filmer på gubben...nä ska ringa er nu och höra om jag kan komma över imorgon en snabbis ;)
    kraam

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...