söndag 10 januari 2010

Jag kan vinka 10 januari

OBS!! Är ni skraja för lite svordomar ber jag er att stänga av ljudet innan ni ser på den här filmen.

Vi var hemma hos mormor och morfar och åt mumsig köttfärslimpa med potatis, sås och gelé.
Jag har lärt mig att vinka men jag gillar inte att vinka på beställning så mamma satt halva eftermiddagen och väntade på att jag skulle vinka så hon kunde fånga det på film. Mormor blev lite uppspelt när jag väl gjorde det för hon ville inte att mamma skulle missa tillfället. Beroende på vem man är tycker man olika om svordomar, så är ni någon av dem som tycker det låter hemskt så stäng av ljudet!

Trevlig tittning på min senaste konst!

1 kommentar:

  1. För i helvete Vincent vilket språk din mormor har...
    Men köttfärslimpan var god o morfar höll för öronen...
    Mvh Morfar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...