måndag 25 januari 2010

Prästens lilla kråka 25 januari

Mamma och jag har busat idag. Jag gillar när hon sjunger för mig och helst ska det vara mycket fart och rörelser. En favoritsång är "Prästens lilla kråka" och då får jag sitta i mammas knä och hon hoppar mig upp och ner med knäna medan hon sjunger. Sen slinker jag hit och dit och ner i diket. Här är jag precis på väg ner i diket och det kittlar i magen!

På kvällen kom faster Kimmy över för hon ville se hur det var med pappa. Pappa mår bättre men är fortfarande inte helt bra.

När Kimmy gått var jag så trött och somnade nästan på en gång. När mamma tittade till mig så fick hon lov att vinka in pappa med kameran för så här låg jag då. Sova som Pippi Långstrump, det är grejer det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...