fredag 15 januari 2010

Sjukling 15 januari

Det var inte så konstigt att jag var grinig i förrgår för igår blev jag sjuk. Vi hade planerna klara för hela dagen. Först hem till mormor för lite lunch och sen till centrum för fika med några kompisar. Mormor åkte vi till och mamma och mormor tyckte jag var så annorlunda mot i vanliga fall. jag gillar när mormor busar men nu blev jag ledsen och jag ville inte göra något alls.
Vi fick ringa och avboka fikat för mamma kände att jag var lite varm. Inte kul att smitta ner någon kompis med baciller. När vi kom hem tog mamma tempen på mig och jag hade 39,3 så då förstod hon ju varför jag inte riktigt var mig själv. I med lite alvedon och hopp i sängen.

Idag har jag fortfarande feber, lite över 39 grader. Blir mest sussa och så leka några minuter. Vill inte äta mat men vällingen är okej.

Fick en fin ballong när vi var på City Gross. Den orkade jag leka med i några minuter.

















Sen såg jag ut så här..

och i nästa sekund blev jag jätteledsen utan förvarning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...